Rabobank Nederland: www.ikgastarten.nl

Rabobank Nederland / Rabobank

Bekijk deze campagne op pagina 189 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Rabobank Nederland
Titel
Financiele dienstverlening
Bureau
Rabobank
Opdrachtgever
Berd Warmelts, Vera Bergefurt, Bert Kamp, Gert van der Ros, Alex van Dijken
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Rabobank Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Rabobank
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Ondernemers goed voorbereid van start laten gaan, is de belangrijkste drijfveer van ons handelen. Afgeleide doelstelling is het vergroten van traffic naar de eigen website en uiteindelijk stijging van marktaandeel.

Doelgroep

Oriënterende startende ondernemers/zzp'ers.

Strategie/Concept

Startende ondernemers oriënteren zich vooral online. Rabobank wil al de oriëntatiefase een binding opbouwen. Op www.ikgastarten.nl vindt de starter alles wat hij nodig heeft: nieuws, 'how-to' informatie, evenementenagenda, tools voor ondernemingsplan, klankborden met andere starters in de Starterscommunity etc.

Media- en middelenstrategie

www.ikgastarten.nl is exclusief opgezet met ReedBusiness. Dit garandeert een continue stroom van onafhankelijke/relevante/actuele informatie. Binnen het medianetwerk van ReedBusiness is Rabobank daar waar de doelgroep zich bevindt. Via bannering, advertorials en nieuwswidgets worden leads gerealiseerd. Resultaat na eerste jaar: aantal bezoekers op www.rabobank.nl/bedrijven en aantal adviesgesprekken is 25% gestegen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen