RABOBANK BUSINESS CASE CAMPAGNE

Rabobank International / Bennink Bicker Caarten

Nominatie 2009

Bekijk deze campagne op pagina 70 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Rabobank International
Titel
Zakelijke Dienstverlening
Bureau
Bennink Bicker Caarten
Account
Marjolein Hodes, Annemieke Min, Jacqueline Klein
Copy
Jan Bennink
Art
Theo Imhoff, Marvin Duval
Strateeg
Michiel Bicker Caarten
Opdrachtgever
EKE HEETVELD, MARITA VAN DOORN, STEFAN WINK
Film/Productiemaatschappij
De Haaien
Fotografie
Matthijs van Roon
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Rabobank International
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Bennink Bicker Caarten
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Laat zien dat Rabobank International voor het bedrijfsleven dé businesspartner is als er grote en complexe zaken gedaan moeten worden - omdat bij Rabobank altijd de lange termijnrelatie met de klant voorop staat.

Doelgroep

Directies, raden van bestuur, en andere decision makers bij de grote bedrijven van Nederland.

Strategie/Concept

Deze campagne wordt gekenmerkt door een directe, journalistieke, no-nonsense benadering gebaseerd op echte business cases. Door klanten aan het woord te laten en de echte, soms complexe, verhalen te vertellen, laten we zien wat de bankiers van Rabobank samen met hun klanten waar kunnen maken.

Media- en middelenstrategie

We hebben gekozen voor een pinpoint media strategie gericht op een selecte en kritische doelgroep. Advertenties in het Financieele Dagblad, radiocommercials op BNR, banners op enkele websites. De cases worden in detail verteld in brochures en journalistieke internetfilms. Alles bijeengebracht in een heel bijzonder zakenkoffertje dat persoonlijk wordt gepresenteerd op hoog niveau: de business case.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen