RABOBANK BUSINESS CASE CAMPAGNE

RABOBANK BUSINESS CASE CAMPAGNE

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Rabobank International
Bureau
Bennink Bicker Caarten
Jaar
2009
Paginanummer
346

Doelstelling

Laat zien dat Rabobank International voor grote Nederlandse bedrijven dé businesspartner is als er grote en complexe zaken gedaan moeten worden - omdat bij Rabobank altijd de lange termijnrelatie met de klant voorop staat.

Doelgroep

Directies, raden van bestuur, en andere decision makers bij de grote bedrijven van Nederland.

Concept

Deze campagne wordt gekenmerkt door een directe, journalistieke, no-nonsense benadering gebaseerd op echte business cases. Door klanten aan het woord te laten en de echte, soms complexe, verhalen te vertellen, laten we zien wat Rabobank aan expertise in huis heeft en wat de bankiers van Rabobank samen met hun klanten waar kunnen maken.

Media- en middelenstrategie

We hebben gekozen voor een pinpoint media strategie gericht op een selecte en kritische doelgroep. Advertenties in het Financieele Dagblad, radiocommercials op BNR, banners op enkele websites. De cases worden in detail verteld in brochures en journalistieke internetfilms. Alles bijeengebracht in een heel bijzonder zakenkoffertje dat persoonlijk wordt gepresenteerd op hoog niveau: de business case.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken