Een 'kickstart' in paid-media bouwt in korte tijd bereik op. PR, TVC en pre-rolls zorgen voor de primaire awareness. De grote uitdaging is echter: hoe hou je een campagne 10 weken interessant en zorg je voor genoeg herhaalaankopen? Daarom ontwikkelen we speciaal voor de campagne een onderstroom van (hidden) hints. Cryptische en verborgen boodschappen die de consument prikkelen met nieuwe aanwijzingen en weetjes. Met o.a. een spraakmakende HOAX, verrassende Upcoming lijstjes, pre-roll mini documentaires verspreid via blogger en eigen social kanalen enthousiasmeren we de consument steeds opnieuw. Extra verrijking halen we uit de inzet van innovatieve middelen. Zo voegen we Shazam herkenning toe aan de audio van de televisiecommercial en maken we een verborgen on-pack Blippar feature. Beide middelen onthullen hidden hints. Vlak voor de onthulling is er voor een selectief gezelschap -Lay's Superfans- een proefsessie in het pikkedonker bij restaurant C-taste. Kortom: een bijzondere media- & middelenstrategie erop gericht om op een verassende en innovatieve manier de oplettende kijker de goede kant op te sturen en te stimuleren. En met succes. We behaalden ruimschoots het target van het aantal smaakinzendingen, waarbij maar liefst 57% uit earned media komt.