Raad & Daad dagen van Zilveren Kruis

Raad & Daad dagen van Zilveren Kruis

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ZILVEREN KRUIS ACHMEA
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2013
Paginanummer
217

Doelstelling

De concurrentie in de zorgmarkt neemt toe. Prijs is een belangrijk switchmotief. Maak duidelijk dat nieuwe én bestaande klanten beter af zijn bij Zilveren Kruis. Doel: beperk de uitstroom en versterk het merk.

Doelgroep

Alle consumenten (20 - 49 jr.) die hun polis en verzekeraar heroverwegen.

Concept

Nederlanders verzekeren steeds minder. Zilveren Kruis merkt dat mensen onbekend zijn met de kosten die zorg met zich meebrengt, als deze niet verzekerd is. Dat kan tot flinke financiële tegenvallers leiden. Zilveren Kruis gelooft dat je beter kiest als je weet hoe het zit. Daarom heeft Zilveren Kruis de Raad & Daad dagen. Met de Raad & Daad dagen helpt Zilveren Kruis mensen bewust een zorgverzekering te kiezen op basis van inzicht in de financiële risico's.

Media- en middelenstrategie

Een slim klantcontactprogramma zorgt voor klantbehoud. TV, radio en social media-activatie versterken de merkpositie. Performance based kanalen zorgen voor conversie van nieuwe klanten. En met succes: een lagere uitstroom dan vorig jaar en een sterker merk!
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken