QUOTE 500. ALLE KLEINE BEETJES HELPEN.

QUOTE 500. ALLE KLEINE BEETJES HELPEN.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
QUOTE MEDIA
Bureau
Selmore
Jaar
2005
Paginanummer
237

Winnaar 2005

Doelstelling

Met minimale middelen maximale aandacht genereren voor de nieuwe Quote 500 bij een doelgroep die eigenlijk al denkt te weten wat er te koop is en wat je mag verwachten van deze jaarlijkse glossy ranglijst

Doelgroep

Hoofdzakelijk (jongere) mannen die met nauwelijks verholen ambitie (en jaloezie) op zoek zijn naar de waarheid en het verhaal van de rijken van Nederland

Concept

Maximale attentie genereren voor de mogelijke verschuivingen op de lijst en de genomineerden openbaar van advies voorzien over hun kansen om te stijgen of te dalen op de lijst. Dit onder het vriendelijke thema; Álle kleine beetjes helpen

Media- en middelenstrategie

Via internetfilmpjes en het live rondrijden met de Gouden Quote 500 Geldwagen (met omroeper) en de selectieve inzet van buitenreclame en print in de eigen media, maximale free publicity halen en verzilveren in de weken voor en na de lancering Radiocommercial ‘Opsporing verzocht’
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken