QUEENS. DE VROUWELIJKE KIJK OP VERZEKEREN.

De Goudse Verzekeringen / Bosley / RedHook

Nominatie 2008

Bekijk deze campagne op pagina 176 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
De Goudse Verzekeringen
Titel
Verzekeringen
Bureau
Bosley / RedHook
Account
Bosley: Eveline Posma, RedHook: Machteld Rijnten, Erik Dijkhuizen
Copy
Bosley: Martin Boomkens
Art
Bosley: Jacqueline Donker, RedHook: Michaël Dommershuyzen
Strateeg
Bosley, RedHook, M2Media
Opdrachtgever
CARIEN VLEESKRUIJER, STEPHANIE SCHIMMEL, SONJA JANSMA, ROBBERT PRINS.
Fotografie
Suzanne Karsters Photography
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van De Goudse Verzekeringen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Bosley / RedHook
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Introductie van het verzekeringsmerk Queens door impactvolle lancering van het eerste product, de autoverzekering Queens of the Road. Genereren van sitebezoek en polisverkoop. Het Queens-concept is de basis voor uitbreiding met andere verzekeringsproducten voor vrouwen, zoals Business Queens: verzekeringen voor vrouwelijke ondernemers.

Doelgroep

Actieve, zelfbewuste vrouwen die zich aangesproken voelen door een verzekeringsmerk dat een ‘beleving’ wil bieden en kiezen voor gemak en heel veel service bovenop hun verzekeringsproduct.

Strategie/Concept

Alle vrouwen zijn VIP’s bij Queens verzekeringen. Queens begrijpt wat vrouwen willen en maakt verzekeren leuker.

Media- en middelenstrategie

Awareness creëren rondom het nieuwe merk Queens. Om bereik en contactfrequentie op te bouwen is radio ingezet. Ter verdieping zijn magazines, online advertorials en bannering (send a friend-actie op Hyves en MSN) toegevoegd. Steeds in een passend Umfeld, om bij het Queens-gevoel aan te sluiten. Aanvullend Google Adwords campagne voor de nodige conversie naar polissen. PR-stunt / guerilla-actie met prinses Máxima look-a-like op de Amsterdamse Dam voor extra persaandacht bij de introductie.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen