QUEENS. DE VROUWELIJKE KIJK OP VERZEKEREN.

QUEENS. DE VROUWELIJKE KIJK OP VERZEKEREN.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
De Goudse Verzekeringen
Bureau
Bosley / RedHook
Jaar
2008
Paginanummer
176

Nominatie 2008

Doelstelling

Introductie van het verzekeringsmerk Queens door impactvolle lancering van het eerste product, de autoverzekering Queens of the Road. Genereren van sitebezoek en polisverkoop. Het Queens-concept is de basis voor uitbreiding met andere verzekeringsproducten voor vrouwen, zoals Business Queens: verzekeringen voor vrouwelijke ondernemers.

Doelgroep

Actieve, zelfbewuste vrouwen die zich aangesproken voelen door een verzekeringsmerk dat een ‘beleving’ wil bieden en kiezen voor gemak en heel veel service bovenop hun verzekeringsproduct.

Concept

Alle vrouwen zijn VIP’s bij Queens verzekeringen. Queens begrijpt wat vrouwen willen en maakt verzekeren leuker.

Media- en middelenstrategie

Awareness creëren rondom het nieuwe merk Queens. Om bereik en contactfrequentie op te bouwen is radio ingezet. Ter verdieping zijn magazines, online advertorials en bannering (send a friend-actie op Hyves en MSN) toegevoegd. Steeds in een passend Umfeld, om bij het Queens-gevoel aan te sluiten. Aanvullend Google Adwords campagne voor de nodige conversie naar polissen. PR-stunt / guerilla-actie met prinses Máxima look-a-like op de Amsterdamse Dam voor extra persaandacht bij de introductie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken