Put the man back in gentleman

ROYAL SANDERS / McCann Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 229 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
ROYAL SANDERS
Titel
Parfum
Bureau
McCann Amsterdam
Account
Eva Taytelbaum, Laura Schilder
Copy
Albert Vegers, Joost Hammann
Art
Michel de Goede, Charlotte Vermeer
Strateeg
Frans Brand, Micky Geesink
Opdrachtgever
Alex de Jong, Jessy van Gils
Film/Productiemaatschappij
Suikerdepôt
Muziek
Epiqurus Agency
RTV-producer
Fanneke Budding
Fotografie
John Spijkers
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ROYAL SANDERS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van McCann Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Zorgen dat Van Gils een duidelijke overkoepelende merk positionering krijgt; progressief, authentiek, edgy en uitgesproken.

Doelgroep

Man 30+/40+, stedelijke omgeving (Randstad), sociale klasse A/B en B/C.

Strategie/Concept

Van Gils Parfums roept alle mannen op om weer echt man te worden. We spelen in op het fenomeen 'maatschappelijke vervrouwelijking'. In de campagne laten we de man van nu zien, in deze tijd, met de echte mannen mentaliteit van vroeger. De man die verfijnd en galant is, maar ook doortastend, krachtig en een echte jager met focus op het noodzakelijke. ARE YOU A REAL MAN? Dit idee wordt op een spannende en surrealistische manier tot leven gebracht; we zien bijvoorbeeld letterlijk een man en stier door het asfalt van de straten ploegen in een grote stad en er nieuw leven in blazen. Van Gils is de fragrance for real man. For all real men. Van Gils, Our Fragrance.

Media- en middelenstrategie

TV, online, out of home en Instore.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen