Pushing Horizons

Pushing Horizons

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
YACHT
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2021
Paginanummer
141

Doelstelling

Yacht, na lange afwezigheid opnieuw voorstellen aan de markt met een nieuw onderscheidend gezicht en geluid zodat de merkbekendheid stijgt en ambitieuze professionals en organisaties kiezen voor Yacht.

Doelgroep

HBO+ professionals met een specialisme (IT, Finance, Engineering) en beslissers (inkopers, hiring managers, hr-verantwoordelijken) bij toonaangevende organisaties als KPN, Philips, ING en NS.

Merkomschrijving

Yacht is onderdeel van Randstad Groep en verbindt de ambities en expertise van hoogopgeleide professionals met toonaangevende organisaties.

Concept

Bij Yacht maak je niet alleen het verschil. Dat bén je. Professionals met hard en soft (human) skills. Oftewel: kennis van zaken én van mensen. In deze campagne leggen we de nadruk op dit contrast. Met het duale karakter van onze professionals in de hoofdrol. Zo rekruteren we nieuwe medewerkers en verleiden we opdrachtgevers om te kiezen voor de unieke professionals van Yacht.

Media- en middelenstrategie

Om Yacht echt weer op de kaart te zetten, richten we ons op continuïteit in verschillende media. Een mix van outdoor, radio en digitale uitingen heeft Yacht weer een eigen onderscheidend gezicht en stem gegeven.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken