Publicis, bureaucampagne

Publicis, bureaucampagne

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Publicis
Bureau
Publicis
Jaar
2010
Paginanummer
62

Doelstelling

Profilering van Publicis als reclamebureau in balans, dat zowel online als offline garant staat voor goeddoordachte, spraakmakende en effectieve campagnes.

Doelgroep

Decision makers bij adverteerders, met nadruk op adverteerders die zich actief oriënteren op een nieuw bureau.

Concept

Met een knipoog naar het degelijkheidsimago van Publicis kozen we voor een klassieke printaanpak. Hiermee wordt het verhaal van het vernieuwde Publicis verteld in een campagne waarin het humoristische werk in perspectief wordt geplaatst, onze internationale positionering van bewijsvoering wordt voorzien, onze online inspanningen onder de loep worden genomen en onze visie op merken bouwen uit de doeken wordt gedaan (voor leesbare tekst: zie dvd).

Media- en middelenstrategie

Op adverteerders gerichte vakmedia zoals de Adformatie Bureaubijlage, Incompany, Marketing Tribune en niet te vergeten deze pagina's in dit SAN-boek.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken