PRORAIL NON STOP

PRORAIL NON STOP

Categorie
Personeel
Adverteerder
ProRail
Bureau
ACA/JES communicatie
Jaar
2009
Paginanummer
479

Doelstelling

ProRail positioneren als een aantrekkelijke werkgever voor professionals die de publieke zaak willen dienen en mee willen bouwen aan de zelfbewuste, moderne organisatie die ProRail in werkelijkheid is. Mensen kennen ProRail eigenlijk niet. Of het moet zijn van de negatieve publiciteit rondom storingen. Communiceer daarom ProRail’s wapenfeiten.

Doelgroep

Professionals op HBO/WO-niveau.

Concept

De mensen van ProRail zorgen dat ‘s werelds drukst bezette spoor in beweging blijft. Hier zijn ze niet van 9 tot 5, maar letterlijk 24 uur per dag mee bezig. Het campagnethema: ProRail Non Stop. 24 Eigen medewerkers die slimme oplossingen hebben bedacht werd gevraagd terug te gaan naar hun “Eureka!-moment”. Dit kan op het werk zijn, maar ook onder de douche, op het strand of voor het slapen gaan. “Wat wordt jouw moment?” is de vraag en tegelijk de belofte aan de doelgroep.

Media- en middelenstrategie

Advertenties in dagbladen zorgen voor bereik en landelijke impact. Via vakbladen bereiken we de specifieke doelgroepen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken