PRORAIL NON STOP

ProRail / ACA/JES communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 479 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
ProRail
Titel
Personeel
Bureau
ACA/JES communicatie
Account
Onno Gout, Mariska van der Ham, Mariska Kleiss
Copy
Hans Adelaars
Art
Rik Blokland
Strateeg
Dinand Jansen
Opdrachtgever
RUBEN MENSINK, PETER VAN DER STEEN, GODFRIED KOEVOETS
Fotografie
Tara Fallaux 586
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ProRail
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ACA/JES communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

ProRail positioneren als een aantrekkelijke werkgever voor professionals die de publieke zaak willen dienen en mee willen bouwen aan de zelfbewuste, moderne organisatie die ProRail in werkelijkheid is. Mensen kennen ProRail eigenlijk niet. Of het moet zijn van de negatieve publiciteit rondom storingen. Communiceer daarom ProRail’s wapenfeiten.

Doelgroep

Professionals op HBO/WO-niveau.

Strategie/Concept

De mensen van ProRail zorgen dat ‘s werelds drukst bezette spoor in beweging blijft. Hier zijn ze niet van 9 tot 5, maar letterlijk 24 uur per dag mee bezig. Het campagnethema: ProRail Non Stop. 24 Eigen medewerkers die slimme oplossingen hebben bedacht werd gevraagd terug te gaan naar hun “Eureka!-moment”. Dit kan op het werk zijn, maar ook onder de douche, op het strand of voor het slapen gaan. “Wat wordt jouw moment?” is de vraag en tegelijk de belofte aan de doelgroep.

Media- en middelenstrategie

Advertenties in dagbladen zorgen voor bereik en landelijke impact. Via vakbladen bereiken we de specifieke doelgroepen.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen