Proefbehangen

Proefbehangen

Categorie
Durables
Adverteerder
BISON
Bureau
SuperRebel.com
Jaar
2013
Paginanummer
220

Doelstelling

Merkvoorkeur realiseren voor Bison Wand&Klaar behanglijm. Bison staat voor de uitdaging om met behanglijm eerder relevant te worden in de customer journey. Nog voordat consumenten voor het schap staan, moet de merkvoorkeur voor Bison Wand&Klaar al aanwezig zijn. En dat zonder grootscheepse campagne.

Doelgroep

Volwassenen 20-49 jaar die zelf (willen) behangen.

Concept

Om met behanglijm al in het oriëntatieproces van behang(en) een rol te kunnen spelen, introduceert Bison de app Proefbehangen. Met deze 'digitale behanglijm' kun je zien hoe behang er op jouw wand uitziet, voordat je het koopt. Maak een foto van je wand en probeer alle soorten behang of patronen die je zelf uploadt. Natuurlijk kun je je creaties makkelijk delen en vrienden om hun mening vragen op social media. De app biedt volop behangtips en inspiratie. En dankzij de samenwerking met behangleveranciers en retailers schaf je de juiste materialen aan, inclusief de juiste behanglijm.

Media- en middelenstrategie

Proefbehangen wordt ondersteund in print, online en met PR.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken