PRODENT. HET ZIJN WEL JE TANDEN.

PRODENT. HET ZIJN WEL JE TANDEN.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sara Lee / Prodent
Bureau
Only
Jaar
2009
Paginanummer
259

Doelstelling

Versterken van de rol van Prodent vanuit een nieuw communicatieplatform (relevantie geven aan het merk vanuit de basisen nieuwe producten.

Doelgroep

Prodent is er voor alle Nederlanders (jong en oud).

Concept

Het zit al in de naam. Pro-dent is ‘voor tanden’. Het nieuwe communicatieplatform actualiseert de roots van het merk ‘Poets je tanden sterk met Prodent’. Het statement ‘Prodent. Het zijn wel je tanden.’ verduidelijkt dat je tanden moet koesteren (ze moeten een leven lang mee) en Prodent helpt daarbij met de werking van Actifluor. Door alle levensfasen heeft Prodent relevante producten. Prodent Duo Sensitive speelt in op díe momenten dat tanden of tandvlees gevoelig zijn, zonder dat je echt een probleem hebt. Qua toon en speelse stijl wil Prodent zo dicht mogelijk bij de mensen staan. Heel Nederlands en toegankelijk.

Media- en middelenstrategie

TV brengt het nieuwe platform tot leven. Zo bereiken we alle Nederlanders die behoefte hebben aan bevestiging dat zij met Prodent de juiste keuze maken voor hun gebitsverzorging. TV Commercial Acti?uor
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken