Prodent Freeze

Prodent Freeze

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sara Lee / Prodent
Bureau
Only, Internetproductie en concept: Amercom, Viral Creations
Jaar
2007
Paginanummer
234

Doelstelling

Prodent Arctic Whitener neerzetten als de meest frisse tandpasta vanwege unieke formule met mentholbolletjes.

Doelgroep

Volwassenen 18-35 jaar, met accent op 16- tot 24-jarigen die met de ‘mating game’ bezig zijn.

Concept

Prodent Arctic Whitener is zó sensationeel fris dat het zelfs water in ijs kan veranderen. Voor de doelgroep 16- tot 24-jarigen zijn frisse adem en witte tanden alleen niet genoeg voor een verpletterende eerste indruk, dus helpen we je ook een handje met een goede openingszin.

Media- en middelenstrategie

Tv-commercial voor bereiksopbouwpropositie (sensationeel fris). Activering voor doelgroep 16- tot 24-jarigen via onlineplatform: www.betereopeningszin.nl, waar Dr. Date op zijn eigen charmante wijze je voorziet van ‘betere’ openingszinnen. Traffic naar platform boomerangkaarten, toiletposters in horecagelegenheden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken