PREVNER WORKS FOR ME

PREVNER WORKS FOR ME

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Pronova Medical
Bureau
Ideas for Brands
Jaar
2008
Paginanummer
270

Doelstelling

Product- en merkbekendheid genereren.

Doelgroep

Iedereen in Nederland die drager is van het herpusvirus (20% van de bevolking). De verdeling tussen mannen en vrouwen is hierin gelijk. Vrouwen nemen het grootste deel van de aankopen van koortslipcremes voor hun rekening. Daarom is de communicatie doelgroep gedefinieerd als vrouwen 25-40 jaar.

Concept

Als je stressvol en/of zwaar werk moet verrichten en/of je wordt blootgesteld aan de zon en de elementen dan heb je extra kans op een koortslip. Prevner, de preventieve koortslippencrème die werkt, zorgt ervoor dat je geen koortslip krijgt. Prevner works for me.

Media- en middelenstrategie

Het creatieve concept vraagt om een visueel mediumtype. De doelgroep behoort tot de zware tijdschriftlezers. Print is daarom gekozen als basis voor de campagne. Om snelle merkbekendheid te creëren is gekozen voor het sponsoren van Expeditie Robinson. De deelnemers staan bloot aan zon, stress en zware fysieke proeven. Deze factoren verhogen de kans op een koortslip.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken