Press 1 for murder

KPN Vaste Net / Qi

Bekijk deze campagne op pagina 199 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
KPN Vaste Net
Titel
Beeldbellen via de vaste telefoon
Bureau
Qi
Account
Qi
Copy
Herman Brusselmans & Qi
Art
Qi, 5000 Film en De Productietoko
Strateeg
Qi
Opdrachtgever
KPN Vaste Net
Film/Productiemaatschappij
5000 Film en De Productietoko
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KPN Vaste Net
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Qi
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Introduceer beeldbellen met de vaste telefoon.

Doelgroep

Early innovators tussen de 25 en 35.

Strategie/Concept

De doelgroep -op een spraakmakende wijze- laten ervaren dat een telefoongesprek met beeld veel meer is dan een regulier telefoongesprek.

Media- en middelenstrategie

Het creëren van een innovatief, boeiend en interactief beeldverhaal waar de doelgroep zelf een actieve rol in speelt. Het maximaal stimuleren van buzz en virale effecten rond deze productie. Het promoten van de campagne met enkele gerichte mediapartners door middel van een redactionele insteek; Spits, MSN, Planet. De site is nog te bekijken op awards.qi-ideas.com/press1.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen