Prepaidklanten inpakken

Prepaidklanten inpakken

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
T-MOBILE
Bureau
Etcetera
Jaar
2013
Paginanummer
160

Doelstelling

Awareness en loyalty creëren voor Prepaid.

Doelgroep

Huidige & potentiële klanten in de leeftijd van 18-28 jaar. Prepaidklanten laten zich leiden door de beste aanbiedingen en zijn niet loyaal.

Concept

De prepaidmarkt wordt gedomineerd door tijdelijke kortingen en weinig loyaliteit. Vanuit onze klantgerichte visie doorbreken we dit: geen tijdelijke actie, maar een levenslange korting van 50%. In de vorm van een grote actiesticker pakken we onze prepaidklanten letterlijk in met een korting waar ze niet meer van af komen. Waarmee we in tegenstelling tot de markt prepaidklanten als onze échte klanten behandelen. Zo zijn wij.

Media- en middelenstrategie

We filmen het inpakken van klanten. De campagne start met een viral 'making of blooper'. Online worden prerolls en displaybanners ingezet. Tevens worden stationsposters ingezet. In een tweede fase nodigen we klanten uit om iemand met korting in te laten pakken. De content wordt verspreid via social media. Door de campagne is de bekendheid van T-Mobile Prepaid toegenomen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken