PREPAID BELLEN VOOR BABBEL- EN KLETSKOUSEN

PREPAID BELLEN VOOR BABBEL- EN KLETSKOUSEN

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
UPC NEDERLAND
Bureau
Only
Jaar
2005
Paginanummer
168

Doelstelling

Introductie van prepaid en tóch supergoedkoop bellen met UPC mobile.

Doelgroep

Iedereen die geïnteresseerd is in mobiele telefonie, goed bereikbaar wil zijn maar geen poespas wil (alleen bellen en sms’en). En daar niet te veel voor wil betalen.

Concept

Direct, in boodschap en vorm, de prijspropositie communiceren. De kousen, Babbel en Klets, staan symbool voor echte babbel- en kletskousen die nu veel kunnen bellen en vertellen, en daar maar weinig voor hoeven betalen.

Media- en middelenstrategie

Er is gekozen voor tv, via local ad insertion (LAI), om zo snelle bekendheid op te bouwen binnen het verzorgingsgebied van UPC. Dit is aangevuld met online- en (dealer)advertenties. De gekozen filmwijze en uitzenden via LAI bood de mogelijkheid direct te reageren op concurrentie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken