Postzegeluitgifte Nederlandse DJ’s

Postzegeluitgifte Nederlandse DJ’s

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
POSTNL
Bureau
epidemie & Ketchum
Jaar
2014
Paginanummer
90

Doelstelling

Bewijs door een ode aan de dancemuziek te brengen dat PostNL met haar tijd meegaat en middenin de samenleving staat.

Doelgroep

PostNL richt zich met deze postzegeluitgifte specifiek op een nieuwe jonge(re) doelgroep.

Concept

Nederland is al vele jaren wereldwijd toonaangevend in de dancemuziek en daar zijn we trots op. De ultieme reden voor PostNL om in te spelen op de actualiteit en vijf wereldberoemde Nederlandse dancehelden te eren. De dj's Afrojack, Armin van Buuren, Dash Berlin, Hardwell en Tiësto vormen samen een unieke serie postzegels. Wie de postzegels scant met de Cee App hoort een fragment van hun meest recente track.

Media- en middelenstrategie

Het PR-moment tijdens de officiële overhandiging aan de dj's op de openingsdag van het Amsterdam Dance Event leverde een uitzonderlijk aantal publicaties in de media op. Mede dankzij de ambassadeursrol van de dj's in social media is PostNL met deze campagne positief onder de aandacht gekomen van ruim 163 miljoen mensen wereldwijd en leeft de postzegel weer onder de jeugd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken