Als PostNL moet je natuurlijk je afspraken nakomen en je werk goed doen. Maar om favoriet en geliefd te zijn moet je iets extra's doen; laten zien dat je zowel persoonlijk als maatschappelijk betrokken bent bij het dagelijks leven van je klanten. Dagelijks worden er in Nederland miljoenen brieven en pakketjes bezorgd. PostNL begrijpt hoe belangrijk de inhoud hiervan is en daarom maken de bezorgers het verschil door 'de kleine dingen' die ze voor hun klanten doen, waar af en toe ook 'een groots gebaar' tussen zit. Met het centrale merkconcept 'stapje extra' laten we dit ook daadwerkelijk zien in onze feel-good campagne met bezorgers die op bijzondere manieren een verbinding aangaan met klanten. We zetten een stapje extra voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren (in samenwerking met stichting Jarige Job). Tijdens de lockdown gaan wij naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven, waardoor de waarde van onze bezorgers extra zichtbaar wordt in het straatbeeld. Zo versterken we door ons merkverhaal en onze bezorgers de verbinding met iedereen in NL.