De campagne is strategisch verdeeld in drie pilaren: 1) Bewust maken van de risico’s: plekken waar de meeste pokkies kwijtgeraakt worden. * PR kick off: publicatie van onderzoeksresultaten over plekken waar mensen hun mobiel het vaakst kwijtraken. * Guerrilla: Pokkie gevarenzones worden aangegeven d.m.v. dweilborden, toiletposters, green graffiti en paskamerposters. 2) Bewust maken van de gevolgen: sociaal leven kwijt + communiceren van de oplossing: Hi Telefoonboek. * TV: speelt in op herkenning door het levensdrama overduidelijk te maken * Online Hyves prank: wekt het gevoel dat al je vrienden zijn verdwenen * Bioscoop live performance: ondersteunt de TVC * Crossmediaal spel (online, non spot radio, op straat): Ga mee Pokkie zoeken * Give away Pokkie finder: een hanger voor aan je mobieltje; wanneer je fluit weet je waar deze is. 3) Bewust maken van de oplossing en traffic generen naar Hi.nl en de winkels * Radio, POS, website * Guerrilla: nep mobieltjes liggen op straat in de buurt van Hi winkels, met kans op een prijs bij activatie van de dienst.