PLUS Super Sjoelers

PLUS Super Sjoelers

Categorie
Retail
Adverteerder
PLUS Retail
Bureau
Lowe & Draftfcb
Jaar
2007
Paginanummer
518

Doelstelling

Additionele omzetgroei in de weken voor Sinterklaas door bestaande klanten voller te maken en nieuwe klanten over de streep te trekken om minstens vier weken lang hun boodschappen bij PLUS te doen.

Doelgroep

Gezinnen met jonge kinderen (4 - 12 jaar).

Concept

PLUS is een kindvriendelijke gezinssupermarkt en doet altijd iets leuks voor die kinderen. Zeker in de periode voor Sinterklaas. Als je het in het kader daarvan ook belangrijk vindt, dat kinderen bewegen én je ook iets wilt doen passend bij de tijd van het jaar, is ‘t aloude - oer-Hollandse - sjoelspel een logische én originele keuze. De sjoelstenen en -bak waren uiteraard wél van deze tijd. Dankzij de samenwerking met Nickelodeon. Bij elke 10 euro besteding en bij speciale actieproducten werd een Super Sjoeler gratis weggegeven. Totaal 30 te sparen sjoelstenen. De ‘gepimpte’ sjoelbak was te koop voor 29,95 euro.

Media- en middelenstrategie

Ondersteuning: tv door Nickelodeon, internet, weekfolder en POS-materiaal.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken