We hanteren een digital first strategie, aangevuld met bioscoop, tv en PR. Om jongeren maximaal te betrekken, werken we continu samen met (gaming) influencers. Door ze een actieve rol te geven in branded content en zelf content te laten maken, zorgen we voor extra engagement. Gedurende het jaar ontwikkelen we drie hero-momenten. Hierbinnen brengen we het #playbold-thema tot leven. 1. Doritos Gamepad Drive: Doritos maakt het mogelijk om een echte auto te besturen met een game controller. In een online video strijden influencers tegen een autocoureur. 2. Doritos Roulette Challenge: Voor de lancering van het product Doritos Roulette dagen we influencers en jongeren uit om te laten zien hoe zij van Doritos Roulette een (extreem) spel maken met hun vrienden. 3. Doritos Drone Race: 1st person racen in een echte gamewereld. Influencers racen met drones over een speciaal gameparcours. In een activatie vragen we fans te stemmen op hun favoriet. Met succes: een impactvolle campagne die jongeren het hele jaar door raakt en alle communicatie én salesdoelstellingen ruim heeft overtroffen.