Play with Marmoleum Modular

Play with Marmoleum Modular

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
FORBO FLOORING
Bureau
linssen id
Jaar
2015
Paginanummer
43

Nominatie 2015

Doelstelling

Marmoleum ontstoffen en herpositioneren als een vloer die aansluit bij het design/de trends van nu.

Doelgroep

Primair: architect, ontwerper, stylist. Secundair eindgebruiker: zorg, onderwijs, retail, leisure & hospitality, kantoren.

Concept

Verander het product. Combineer alle verschijningsvormen (tegels, kleuren, dessins) in één nieuw modulair en visueel aantrekkelijk concept: Marmoleum Modular. Ontwikkel vaste grids én een tool om zelf vloeren te kunnen ontwerpen. Met het concept 'Play with Marmoleum Modular' activeren we de doelgroepen aan de slag te gaan op marmoleummodular.nl.

Media- en middelenstrategie

Kick off met site en inspiratiebijeenkomsten voor de architect en ontwerper. Advertenties in vakbladen zorgen voor zichtbaarheid. Gepersonaliseerde DM activeert alle communicatie doelgroepen en optimaliseert de database. Redactionele insert in NRC verrijkt de boodschap. Website is een proof of the pudding en een interactie hub. Online 17.500 unieke bezoekers. DM 39% response. Na de campagne verdriedubbelde de stalenaanvraag.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken