Pizza

Pizza

Categorie
Healthcare
Adverteerder
Bayer Consumer Care
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
370

Doelstelling

Introductie van Supradyn WeightSmart, een nieuw product van het bekende merk Supradyn. Supradyn WeightSmart bevordert de stofwisseling voor een gezond gewicht. Supradyn WeightSmart is gepositioneerd als een complete Multi-vitamine met het groene thee extract EGCG, die je helpt bij het behouden van een gezond gewicht. Supradyn WeightSmart wordt gebruikt naast een gebalanceerde voeding en voldoende beweging, hetgeen nodig is voor het behouden van een gezond gewicht.

Doelgroep

Vrouw, 30-49 jaar, bezig met haar gewicht: ze wil haar huidige gewicht behouden of een klein beetje afvallen. Ze heeft eerder pogingen gedaan om haar gewicht te managen (dieet, sporten). Ze is echter niet wanhopig en niet op zoek naar fors gewichtsverlies.

Concept

Vanaf je 30ste kan de stofwisseling langzamer gaan werken waardoor je gewicht kan toenemen. Supradyn WeightSmart bevordert de stofwisseling en helpt bij het managen van een gezond gewicht. Supradyn WeightSmart is een slimme aanvulling om een gezond gewicht te behouden naast een gebalanceerde voeding en voldoende beweging.

Media- en middelenstrategie

Er is gekozen voor TV als hoofdmedium voor de introductie van Supradyn WeightSmart. Belangrijkste redenen hiervoor zijn: - de mogelijkheden tot snelle en impactvolle bereiksopbouw binnen de doelgroep; - de visuele mogelijkheid om het concept (gebalanceerde voeding, voldoende beweging én Supradyn WeightSmart) duidelijk neer te zetten. De TV campagne is ondersteund met PR in damesbladen en zichtbaarheid (secundary placement) op de winkelvloer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken