Pizza

Bayer Consumer Care / UbachsWisbrun/JWT

Bekijk deze campagne op pagina 370 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Bayer Consumer Care
Titel
Supradyn WeightSmart
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Account
Michiel van de Graaff, Charlene Thomas
Art
Ingrid Donkelaar
Strateeg
Hagar Meijlers
Opdrachtgever
Roy Gerritsen/Maarten van Beek
Film/Productiemaatschappij
G-Spots
Editor
Martin Heijgelaar
Muziek
Stockmusic (Nice & Easy by James Grandy) Muziek uitgave: Kool Music Beds
RTV-producer
Jose Karsten
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Bayer Consumer Care
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van UbachsWisbrun/JWT
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Introductie van Supradyn WeightSmart, een nieuw product van het bekende merk Supradyn. Supradyn WeightSmart bevordert de stofwisseling voor een gezond gewicht. Supradyn WeightSmart is gepositioneerd als een complete Multi-vitamine met het groene thee extract EGCG, die je helpt bij het behouden van een gezond gewicht. Supradyn WeightSmart wordt gebruikt naast een gebalanceerde voeding en voldoende beweging, hetgeen nodig is voor het behouden van een gezond gewicht.

Doelgroep

Vrouw, 30-49 jaar, bezig met haar gewicht: ze wil haar huidige gewicht behouden of een klein beetje afvallen. Ze heeft eerder pogingen gedaan om haar gewicht te managen (dieet, sporten). Ze is echter niet wanhopig en niet op zoek naar fors gewichtsverlies.

Strategie/Concept

Vanaf je 30ste kan de stofwisseling langzamer gaan werken waardoor je gewicht kan toenemen. Supradyn WeightSmart bevordert de stofwisseling en helpt bij het managen van een gezond gewicht. Supradyn WeightSmart is een slimme aanvulling om een gezond gewicht te behouden naast een gebalanceerde voeding en voldoende beweging.

Media- en middelenstrategie

Er is gekozen voor TV als hoofdmedium voor de introductie van Supradyn WeightSmart. Belangrijkste redenen hiervoor zijn: - de mogelijkheden tot snelle en impactvolle bereiksopbouw binnen de doelgroep; - de visuele mogelijkheid om het concept (gebalanceerde voeding, voldoende beweging én Supradyn WeightSmart) duidelijk neer te zetten. De TV campagne is ondersteund met PR in damesbladen en zichtbaarheid (secundary placement) op de winkelvloer.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen