PINnen. Hou je hoofd erbij.

PINnen. Hou je hoofd erbij.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Currence
Bureau
DDB Amsterdam
Jaar
2006
Paginanummer
160

Doelstelling

Maak mensen bewust van hun eigen verantwoordelijkheid bij het PINnen.

Doelgroep

Alle Nederlanders met een betaalrekening hebben een PINpas. Maar sommige mensen zijn (al dan niet bewust) nonchalanter dan anderen; jongeren en welgestelde volwassen mannen. PINnen is een routinematige handeling geworden die niet bewust wordt uitgevoerd. We handelen op de automatische piloot. We vinden PINnen een veilige manier van betalen. Maar een bewust gebruik van PINpas en PINcode kan bijdragen aan de voorkoming van fraude.

Concept

PINnen is zó logisch en normaal, je denkt gewoon niet meer na bij het moment van PINnen.

Media- en middelenstrategie

We zoeken printmedia dichtbij de doelgroep. Bladen als Metro/Spits, Telegraaf, NRC.next, financiële specials bij magazines etc.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken