Pickwick Tea Topics

Pickwick Tea Topics

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
PICKWICK
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2015
Paginanummer
290

Nominatie 2015

Doelstelling

Maak het Pickwick theemoment weer sociaal en meer bijzonder door de warme verbondenheid te versterken.

Doelgroep

Alle theedrinkers in Nederland.

Concept

Gezellig de dag doornemen. Dat doe je natuurlijk met een kopje thee. Om dit moment extra bijzonder en sociaal te maken introduceert Pickwick Tea Topics: originele vragen voor een verrassend gesprek. Op het labeltje aan elk Pickwick theezakje staat een bijzondere en unieke vraag die kan zorgen voor een warm gesprek en bijzonder moment samen.

Media- en middelenstrategie

Pickwick verandert het kleinste owned medium ter wereld: het labeltje aan elk theezakje, in een sociaal medium. Korte TV commercials, print, advertorials, bloggers, vloggers, PR, POS middelen en natuurlijk miljoenen verpakking maken Tea Topics bekend in heel Nederland. Daarnaast wordt via social iedereen opgeroepen zelf een Tea Topic vraag te bedenken. Op de oproep "Met welke vraag breng jij miljoenen mensen met elkaar in gesprek?" werd binnen 3 maanden massaal gereageerd met meer dan 15.000 inzendingen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken