Phineas and Ferb The Movie

Phineas and Ferb The Movie

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
The Walt Disney Company Benelux
Bureau
The Oddshop
Jaar
2011
Paginanummer
516

Doelstelling

Zoveel mogelijk kijkers trekken voor de tv-première van 'Phineas and Ferb The Movie'.

Doelgroep

Kinderen van 6 tot 14 jaar.

Concept

Phineas en Ferb zijn belangrijk, maar hun huisdier 'Perry het vogelbekdier' vervult een minstens zo grote rol. Perry kan veranderen in Agent P. Een geheim agent die de wereld beschermt tegen de snode plannen van Dr. Doofenshmirtz. Om kinderen te betrekken bij de première riepen we ze op om ook geheim agent te worden en het 'geheim agent examen' te doen. Zo waren ze helemaal klaar voor de première.

Media- en middelenstrategie

Fase 1. Middels zenderpromo's, een bannercampagne, advertenties en social media werden kinderen opgeroepen om deel te nemen aan de opleiding. Tips om die nog sneller te volbrengen waren verstopt in programma's op zender, magazines en online in het Habbo Hotel. Fase 2. Naarmate de première naderde zijn zenderpromo's, banners, advertenties en spectaculars ingezet om de datum en het tijdstip van de première te communiceren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken