Philips Wake up the town

Philips Wake up the town

Categorie
Durables
Adverteerder
Philips
Bureau
Tribal DDB Amsterdam
Jaar
2010
Paginanummer
208

Nominatie 2010

Doelstelling

Communicatie van de voordelen van wakker worden met een Philips Wake-up Light.

Doelgroep

Noord-Europeanen die moeite hebben met wakker worden gedurende de donkere wintermaanden.

Concept

De Philips Wake-up Light simuleert de opkomende zon en helpt je beter wakker te worden in de winter. Om het effect van het product aan te tonen gaven we een Wake-up Light aan de inwoners van een dorpje dichtbij de Noordpool waar de zon 4 maanden lang niet opkomt.

Media- en middelenstrategie

Een sociaal experiment, op authentieke wijze vastgelegd middels een campagne site en een Facebook page, ondersteund door digitale word-of-mouth en PR seeding, met als doel een online conversatie op te zetten over wakker worden met licht.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken