Philips Airfryer

PHILIPS BENELUX / Carat, Chunk & Dare

Bekijk deze campagne op pagina 433 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
PHILIPS BENELUX
Titel
Airfryer
Bureau
Carat, Chunk & Dare
Account
Ilana Leijh, Karin Hallebeek, Mirjam Rapon
Copy
Carat, Chunk & Dare
Art
Carat, Chunk & Dare
Strateeg
Carat
Opdrachtgever
Jeroen Kerkhoff, Karen Priem, Marleen Koelman
Film/Productiemaatschappij
Dare Creative
Editor
Dare Creative
Muziek
Dare Creative
RTV-producer
Dare Creative
Fotografie
Dare Creative
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van PHILIPS BENELUX
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Carat, Chunk & Dare
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Stijging van het marktaandeel van Philips Airfryer en trendbreuk in de categorie friteuses

Doelgroep

Ouders met kinderen in de leeftijd tussen 5 -12 jaar

Strategie/Concept

Ouders vertellen enthousiast hoe smaakvol de frietjes en snacks uit de hetelucht frituese komen. Kinderen laten zien dat ze ultiem genieten van een knapperig frietje

Media- en middelenstrategie

Televisie incl. tag on. Online: prerolls, video seeding op betaalde sites en op owned social media kanalen, blogger reviews, content widget op betaalde sites met blogger reviews, programmatic bannering, social media sponsored posts via Philips Facebook, PR, SEA.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen