Peugeot Vakantiecheck

Peugeot Vakantiecheck

Categorie
Durables
Adverteerder
Peugeot Nederland N.V.
Bureau
Euro RSCG
Jaar
2011
Paginanummer
196

Nominatie 2011

Doelstelling

Zorg dat zoveel mogelijk Peugeot-bezitters naar de dealer komen voor de Peugeot Vakantiecheck.

Doelgroep

Particulieren die een Peugeot bezitten.

Concept

Veel mensen gaan tijdens de zomervakantie met hun auto naar het buitenland. En in het buitenland wil je niet met een kapotte auto aan de kant van de weg staan. Want hoe leg je uit in het Frans dat de accu leeg is? Of in het Spaans dat de airco het niet meer doet? Dus voorkom gedoe en doe de Peugeot Vakantiecheck.

Media- en middelenstrategie

In aanloop naar de zomervakantie lanceerden we de online taalcursus 'pech onderweg' in diverse talen. Op de actiesite en Youtube konden mensen ondergaan hoe het is om in het buitenland aan een lokale monteur te moeten uitleggen wat er aan de hand is. Verder werd de campagne ATL ondersteund met landelijke advertenties, radio, outdoor en banners. BTL werd de doelgroep rechtstreeks benaderd met (e-)DM, dealeradvertenties en POS-materiaal bij de dealers.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken