Personal Shopper

Personal Shopper

Categorie
Retail
Adverteerder
De Bijenkorf
Bureau
Selmore
Jaar
2011
Paginanummer
460

Doelstelling

Neerzetten van succesvolle Drie Dwaze Dagen in termen van sales/traffic in alle vestigingen van de Bijenkorf en de webshop.

Doelgroep

Iedereen die van mooie, kwalitatieve spullen houdt op het gebied van mode, cosmetica, design, wonen en lifestyle en daar, als het even kan, niet de hoofdprijs voor wil betalen. Oftewel: merkbewuste koopjesjagers.

Concept

Nederland bereidt zich weer massaal voor op de Drie Dwaze Dagen. De dame in deze commercial gaat wel erg ver in haar strijd om de mooiste merken. Tot groot verdriet van haar personal shopper.

Media- en middelenstrategie

Middels een korte burst op TV is op impactvolle manier de retailactie aangekondigd en aangejaagd. Gedurende de drie dagen zelf zijn radio, banners/website en print ingezet om o.a. dagaanbiedingen te communiceren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken