Pensioen Hulp

Pensioen Hulp

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
NATIONALE-NEDERLANDEN
Bureau
CONSPIRACYSINC
Jaar
2016
Paginanummer
160

Doelstelling

Pensioenkeuzes weer inzichtelijk maken met relevante en persoonlijke informatie om zo beter aan te sluiten bij de behoefte van de doelgroep.

Doelgroep

Van mensen die nog 10 jaar moeten werken tot en met mensen die vandaag met pensioen gaan.

Concept

Met de Pensioen Hulp biedt NN relevante pensioeninformatie op basis van het meest persoonlijke getal: het geboortejaar. In het geweld van alle onpersoonlijke pensioencommunicatie maakt NN de doelgroep weer bewust van de keuzes in persoonlijke situaties. De Pensioen Hulp leidt de doelgroep via hun geboortejaar naar een platform vol gepersonaliseerde informatie en handige tips. In 9 maanden tijd schreven ruim 3.000 mensen zich in voor de gratis Pensioen Hulp dienstverlening en maken gebruik van het platform en de fysieke pensioencoaches.

Media- en middelenstrategie

Met behulp van het geboortejaar kunnen we de doelgroep effectief digitaal targeten. Zo bereiken we met minimale middelen een moeilijk aan te spreken doelgroep en maken ze bewust van de mogelijkheden voor hun toekomstig pensioen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken