Peijnenburg ‘Van happen word je happie’

Peijnenburg ‘Van happen word je happie’

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
PEIJNENBURG
Bureau
DDB Unlimited BV
Jaar
2020
Paginanummer
273

Nominatie 2020

Doelstelling

Peijnenburg moet weer top-of-mind worden als het lekkerste product voor een genietmomentje in de ochtend. Zo willen we bereiken dat men nét iets vaker een plakje neemt bij het ontbijt of als tussendoortje. En het merk positief en impactvol op de kaart zetten.

Doelgroep

Peijnenburg richt zich van oudsher op alle gezinnen van Nederland en is er voor jong en oud.

Merkomschrijving

Peijnenburg is het iconische ontbijtkoekmerk, staat voor lekker en voedzaam, voor elke dag ongecompliceerd genieten. Het is even weggeweest; de hoogste tijd om herkenbare merk-assets terug te halen. En met koek aan een touwtje en 'happen naar Peijnenburg...' weer onder de aandacht te komen.

Concept

Peijnenburg is superlekker en zit vol positieve energie.
Dus als je hapt naar Peijnenburg, heb je een klein geluksmoment in de ochtend. Of zoals wij het noemen: dan ga je even naar je Happie Place. Zo droomt Frans Bauer helemaal weg van een heuse Amerikaanse carrière. Kortom: van Happen wordt je Happie!

Media- en middelenstrategie

We leggen de focus op tv mèt een impactvolle pr- en seeding-aftrap waarin Frans even leek écht een Amerikaanse carrière op te starten. Daarnaast is er online video ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken