Pathé Super Ultra Deluxe

Pathé Super Ultra Deluxe

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
PATHÉ
Bureau
Dept
Jaar
2020
Paginanummer
89

Nominatie 2020

Doelstelling

De bezoekersaantallen in de bioscoop laten stijgen, en het maximale uit de beperkte capaciteit halen.

Doelgroep

Nederlanders van 15-44 jaar.

Merkomschrijving

Pathé is de grootste bioscoopexploitant van Nederland. Onder de missie "Creating Cinema Memories Together" creëren zij bijzondere en onvergetelijke bioscoopverhalen. Voor families, vrienden en (prille) liefdes.

Concept

Bioscopen waren tussen de coronagolven open, maar moesten wel voldoen aan de regels. Vervelend voor de bezoekers. Alhoewel? Stiekem was de bioscoop chiller dan ooit. Door alle maatregelen veranderde elk bezoek in een premium bioscoopervaring met aan beide kanten van je stoel gratis personal space: Pathé Super Ultra Deluxe. Met een knipoog werden maatregelen "omgedacht" en ingezet als USP's van deze unieke filmervaring. Je kreeg ook nog eens je 2de popcorn gratis, waardoor je niet hoefde te delen. Coronaproof!

Media- en middelenstrategie

Om zoveel mogelijk traffic naar de website van Pathé te generen, is gekozen voor volledige online inzet via online video (Uitzending Gemist, YouTube), social advertenties en display. De gratis popcorn claimden bezoekers via loyaltyprogramma Pathé All Stars.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken