Passat LinkedUit

Passat LinkedUit

Categorie
Durables
Adverteerder
Volkswagen
Bureau
ACHTUNG!
Jaar
2011
Paginanummer
204

Doelstelling

De nieuwe Volkswagen Passat onder de aandacht brengen.

Doelgroep

Zakelijke rijders die de Passat willen leasen of prive willen rijden.

Concept

De Passat staat voor de nieuwe introductie bekend als degelijk, betrouwbaar maar zonder standaard extra's. De nieuwe Passat valt daarom op doordat het standaardmodel verrassend rijk uitgerust is, met handige features die bij een zakelijk publiek in de smaak vallen. De pay-off is daarom 'nogal vol van zichzelf', met de typische Volkswagen knipoog. Bij start van de introductie kiezen we ervoor om te vertellen hoe vol de nieuwe Passat van zichzelf is. Als die boodschap geland is, starten we een activatie op het grootste zakelijke netwerk van Nederland, Linkedin. Daarin dagen we professioneel Nederland uit om te zien wie net zo vol is van zichzelf als de nieuwe passat. Met een flinke knipoog uiteraard...

Media- en middelenstrategie

We bereiken professioneel Nederland zowel via TVC, masten langs snelwegen, zakelijke bladen als radiostations. Daarnaast verrassen we fanatieke netwerkers op Linkedin.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken