Paper pilot

COUNT3R / BeyenMeyer

Bekijk deze campagne op pagina 340 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
COUNT3R
Bureau
BeyenMeyer
Account
Michelle Hüll
Copy
Nick Hoogveldt
Art
Frank Jockin
Opdrachtgever
Tim Pellikaan en Peter van der Bel en Jori de Goede (CO-FOUNDER & DIRECTOR)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van COUNT3R
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van BeyenMeyer
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Grotere bekendheid voor Count3r en hun Smart Store platform, om zo nieuwe opdrachtgevers en investeerders aan te trekken.

Doelgroep

Winkeliers en tech-investeerders op zoek naar nieuwe kansen.

Strategie/Concept

Smart Store van Count3r zorgt dat winkelpersoneel klanten perfect aanvoelt en optimaal kan helpen bij hun aankoop. Om dat te bewijzen bedenken we een winkel, de Paper Pilot popup store, waar een product verkocht wordt wat nog niemand heeft weten te verkopen: papieren vliegtuigjes. En we vragen onervaren verkopers om ze aan de man te brengen. Hun enige ondersteuning: een tablet met de Smart Store tool van Count3r. Als het ze lukt is dat het ultieme bewijs: Smart Store maakt van elke winkelmedewerker een topverkoper.

Media- en middelenstrategie

De Paper Pilot popup store trekt veel aandacht: vakbladen en retailblogs schrijven enthousiast over de eerste papieren vliegtuigjeswinkel van de wereld. De perfecte aandachttrekker in het hart van de doelgroep!

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen