PAN IN HET LAND

PAN IN HET LAND

Categorie
Durables
Adverteerder
Tefal (Groupe SEB Nederland)
Bureau
IN10 Communicatie
Jaar
2008
Paginanummer
224

Doelstelling

Bevestig op nieuwe en sympathieke wijze dat de Tefal anti-aanbakpan favoriet is in alle keukens van Nederland.

Doelgroep

Iedereen die kookt. Vrouwen met een jong gezin in het bijzonder.

Concept

Iedereen heeft een Tefal pan. En in die pan bereiden Nederlanders dagelijks hun maaltijd, maar ook de, voor hen, héél bijzondere gerechten. Nieuwsgierig naar die kookverhalen waarin haar pannen een glansrijke bijrol spelen, reist Tefal langs alle huishoudens op zoek naar de mooiste en leukste kookverhalen. Schuif aan en geniet van het verhaal over de curry, waarmee Peter het hart van zijn lief veroverde, en de vrouwenboerenkool van Helga die al generaties meegaat.

Media- en middelenstrategie

De kookverhalen worden aangeboden op plekken waar de doelgroep al aanwezig is. Via redactionele aandacht worden de kookverhalen geïntegreerd op Vrouwonline.nl. Gedurende 10 weken zijn paginagrote advertorials met advertenties in Flair opgenomen. Om de campagne aan te jagen zijn nieuwsbrieven, banners en widgets ingezet die verwijzen naar paninhetland.nl.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken