OVERSTAPMAP

OVERSTAPMAP

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Binck Bank
Bureau
New Message
Jaar
2009
Paginanummer
166

Winnaar 2009

Doelstelling

1. Binck Bank positioneren als het alternatief voor beleggen bij de grootbanken. 2. Het werven van beleggers.

Doelgroep

Actieve zelfstandige beleggers, mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 30-55 jaar.

Concept

Uit onderzoek is gebleken dat er bij veel beleggers een ‘latente overstapwens’ is, maar dat de grootste drempel wordt gevormd door het idee dat overstappen een moeizaam proces is. Daarom komt Binck met de Overstapmap, een knalgroene map die garant staat voor een eenvoudige overstap. De Overstapmap is de hero van iedere Binck commercial, dit tot frustratie van de grootbankiers.

Media- en middelenstrategie

Spraakmakende TV spots zorgen voor impact en top of mind awareness. De campagne wordt geïntegreerd doorgevoerd in bannering en online video. Als een prospect de Overstapmap eenmaal besteld heeft, wordt hij door Binck actief geholpen bij het overstappen. Binck regelt de hele praktische kant van het overboeken van de portefeuille en vergoedt hiervoor ook de kosten. De conversie ligt mede hierdoor zeer hoog.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken