De concurrentie in december is hevig; veel adverteerders pakken uit. Om door de clutter te breken, kiezen we voor een on-Nederlands grootse aanpak met slimme fasering en brede middeleninzet. In de tease-fase geven we de campagne een vliegende start: met een online filmtrailer en posters in het land kondigen we 'Frekkel de Film' aan. Op 10 december lanceren we de 105" TV-commercial op alle zenders bijna tegelijk. Naast TV is er volop online en offline Frekkel-content, zoals een mini-docu van het echte verhaal van het hondje, maar ook games en GIFs via social media. Nederlanders sluiten het hondje in hun hart en binnen no-time is Frekkel een begrip. We spelen live in op deze buzz door 'I love Frekkel' truien naar bekende Frekkelfans te sturen. Als de 31ste nadert, verleggen we de balans van emotie rondom Frekkel, naar conversie-gedreven uitingen. In de countdown-fase verhogen we de urgentie via afteluitingen op TV, radio, social, online, (D)OOH, print, POS, PR en 1-op-1 communicatie zoals e-mail en pushnotificaties.