voorbeeld door lifesize meubels uit de catalogus te scheuren, die direct in de woonkamer belanden. Zo scheuren ze de ideale woonkamer bij elkaar. E-mailings aan IKEA FAMILY leden, online advertising en radio commercials dragen bij aan bezoekers op IKEA.nl. Daar stel je een eigen knusteam samen. Ieder lid van het gezin krijgt een eigen taak en scheurt inspiratie uit het IKEA assortiment. Alle creativiteit komt samen in de persoonlijke inspiratiewaaier die gratis wordt thuisbezorgd. Een mooi staaltje van collectieve creativiteit waarmee je verder kan gaan oriënteren bij een IKEA vestiging. Wie de laatste strook van zijn inspiratiewaaier inlevert bij de kassa maakt bovendien kans op een cadeaupas t.w.v. ¤ 500,-. Ook in de 12 IKEA vestigingen worden bezoekers geconfronteerd met het fenomeen Opknussen d.m.v. banieren en posters. Opknussen groeit uit tot een fenomeen. Veel gezinnen zijn thuis of online aan de slag gegaan en het woord wordt zelfs genomineerd voor ‘Van Dale woord van het jaar’.