Opening vernieuwde Amsterdam Centraal

NS STATIONS / KOEN Merkactivatie

Bekijk deze campagne op pagina 471 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
NS STATIONS
Titel
Vrije tijd
Bureau
KOEN Merkactivatie
Account
Robert Guis, Judith Langeslag, Saskia Ehrnreich
Copy
Lynsey Schouten
Art
Boudewijn Pompe
Opdrachtgever
Loes Claassen, John Riepen, Irma Winkenius
Editor
Marcel van der Vlugt, Dave Fransen
Fotografie
Marcel van der Vlugt
Illustraties
Dave Fransen, Janneke Koning, Lucas Simons
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NS STATIONS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van KOEN Merkactivatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Amsterdam Centraal is verbouwd: het station heeft een enorme sprong in kwaliteit gemaakt met de opening van de IJ-hal en IJ-passage. Met nieuwe, luxe winkels, culinaire eetgelegenheden en handige services. Kortom, laat zien dat er op Amsterdam Centraal meer te halen valt dan alleen de trein.

Doelgroep

(Trein)reizigers die via Amsterdam Centraal reizen en omwonenden.

Strategie/Concept

De nieuwe winkels, horeca en services op Amsterdam Centraal zijn allemaal van een hoge kwaliteit. Daarom communiceren we met de term 'Eersteklas'. Een begrip dat onlosmakelijk verbonden is met (trein)reizen én het kwaliteitsniveau weergeeft van het vernieuwde station. De high end fotografie en vormgeving dragen hier ook aan bij.

Media- en middelenstrategie

De nadruk lag op media en middelen in en rondom het station: een openingsevent, flyers met plattegrond, animaties op grote mediaschermen, outdoor en advertenties. Daarnaast is mijnstation.nl gelanceerd met nieuws, aanbiedingen, reisinformatie én informatie over de winkeliers, horeca en services.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen