Opening vernieuwde Amsterdam Centraal

Opening vernieuwde Amsterdam Centraal

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
NS STATIONS
Bureau
KOEN Merkactivatie
Jaar
2015
Paginanummer
471

Doelstelling

Amsterdam Centraal is verbouwd: het station heeft een enorme sprong in kwaliteit gemaakt met de opening van de IJ-hal en IJ-passage. Met nieuwe, luxe winkels, culinaire eetgelegenheden en handige services. Kortom, laat zien dat er op Amsterdam Centraal meer te halen valt dan alleen de trein.

Doelgroep

(Trein)reizigers die via Amsterdam Centraal reizen en omwonenden.

Concept

De nieuwe winkels, horeca en services op Amsterdam Centraal zijn allemaal van een hoge kwaliteit. Daarom communiceren we met de term 'Eersteklas'. Een begrip dat onlosmakelijk verbonden is met (trein)reizen én het kwaliteitsniveau weergeeft van het vernieuwde station. De high end fotografie en vormgeving dragen hier ook aan bij.

Media- en middelenstrategie

De nadruk lag op media en middelen in en rondom het station: een openingsevent, flyers met plattegrond, animaties op grote mediaschermen, outdoor en advertenties. Daarnaast is mijnstation.nl gelanceerd met nieuws, aanbiedingen, reisinformatie én informatie over de winkeliers, horeca en services.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken