Open je wereld met Orange ADSL

Orange Nederland N.V. / Publicis & Publicis Dialog

Bekijk deze campagne op pagina 131 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Orange Nederland N.V.
Titel
Orange ADSL (‘Welkom’), Orange ADSL (‘Vriendschap’)
Bureau
Publicis & Publicis Dialog
Account
Arco Bregman, Derk Schneemann, Michiel van der Linden
Copy
Orange ‘Vriendschap’: Bram Holzapfel, Orange ‘Welkom’: Paul Hillesum, Bram Holzapfel
Art
Orange ‘Vriendschap’: Jan-Dirk Bouw, Orange ‘Welkom’: Paul Bakker, Annemiek Klijn
Strateeg
Gertjan Hafkamp, Caroline van Lieshout
Opdrachtgever
Simone Williams, Simone Kenter, Tanja Roeleveld
Film/Productiemaatschappij
Orange ‘Welkom’ Regisseur: Bram Schouw; Film/productiemaatschappij: HazazaH - Jeroen van den Idsert Orange ‘Vriendschap’ Regisseur: Jonathan Herman; Film/productiemaatschappij: Bonkers
Editor
Orange ‘Welkom’: D.C.E. - Brian Ent; Orange ‘Vriendschap’: Teun Rietveld
Muziek
Orange ‘Welkom’: Chico - Cablejuice; Orange ‘Vriendschap’: Massive Music
RTV-producer
Frank van Ree
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Orange Nederland N.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Publicis & Publicis Dialog
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Wanadoo had als topdrie-internetprovider in Nederland een zeer hoge naamsbekendheid. Na het samengaan met Orange is de bekendheid van Orange als internetprovider nog laag. Tijd dus om iedereen te vertellen dat Orange ook internet biedt.

Doelgroep

Heel Nederland. Iedereen bij Orange Nederland.

Strategie/Concept

Internet opent je wereld. Het doorbreekt fysieke en virtuele grenzen. Het opent je wereld voor nieuwe mogelijkheden en laat nieuwe vriendschappen ontstaan. Die boodschap vertellen we op een sympathieke manier in twee commercials. Welkom bij Orange ADSL. Ontdek je mogelijkheden, vergroot je wereld, vergroot je vriendenkring.

Media- en middelenstrategie

Snelle opbouw van de naamsbekendheid bereiken we via tv. Andere media als internet, radio, dm, outdoor en Orange-shops zijn ingezet ter ondersteuning en verdieping van de boodschap.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen