In het centrum van Amsterdam is een tijdelijke concept store neergezet: deze vormt het hart van de campagne. Doordat de winkel is opgebouwd uit modulaire blokken is de ruimte volledig personaliseerbaar, net als de auto. Bezoekers kunnen de ADAM en de vele personaliserings-opties bekijken, voordat hij in de reguliere showroom staat. Via een touchscreen worden ze uitgedaagd een eigen unieke ADAM samen te stellen en een keuze te maken uit de tienduizenden opties. Op het scherm is het resultaat direct 'live' te zien. Ook kan men een proefrit maken. Een proefrit die origineel is, ze een ochtend/middag lang in staat stelt de ADAM te ervaren, incl. een urban lunch. Maar vooral halen we de doelgroep naar ons toe. Met bijzondere events. Bloggers en fashionista's mochten hun eigen autogeur ontwikkelen. We hebben jamsessies georganiseerd en tijdens een speciaal event draaide dj Hardwell, tevens het gezicht van de nieuwe ADAM, voor 40 fans. Omdat bezoekers meer krijgen dan alleen een showroom, verspreidt het nieuws zich razendsnel van mond tot mond. Deze exposure wordt gestimuleerd via social media en YouTube-filmpjes.