Op zoek naar de nieuwe Cora

Op zoek naar de nieuwe Cora

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Mora
Bureau
Leukwerkt Worldwide
Jaar
2006
Paginanummer
214

Doelstelling

Geef Mora de emotionele meerwaarde terug die het 5 jaar geleden nog had, maar dan wel op een manier waarbij de producten in de schijnwerper staan.

Doelgroep

Snackliefhebbers en iedereen die denkt dat zij de nieuwe Cora van Mora zou kunnen zijn. Of de mensen om haar heen.

Concept

Maak gebruik van datgene wat het merk nu al jaren voor de voeten loopt, de oude Advertising Property: Cora van Mora. Maar stel hier ook dezelfde eisen aan als die je van een nieuwe campagne zou eisen. Kapitaliseer op de kracht van het verleden maar met het vizier op de toekomst. Cora komt terug maar is duidelijk 2006 (20 jaar na het begin). Door zelf op zoek te gaan naar de nieuwe Cora ontstaat een soort Idols-achtige setting die net zo lang door kan gaan als het leuk is (of totdat de nieuwe Cora is gevonden). Ondertussen hebben we een perfect platform om het op een sympathieke manier over onze producten te hebben.

Media- en middelenstrategie

Stevig aftrappen op TV. Vervolgens doorvertalen naar alle middelen die we inzetten advertenties in publieks- en vakbladen (horeca), internet en winkelvloer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken