OP WEG NAAR TORINO

OP WEG NAAR TORINO

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NOC*NSF
Bureau
Young & Rubicam Amsterdam
Jaar
2005
Paginanummer
84

Doelstelling

De Olympische Spelen zijn het grootste sportevenement ter wereld en het hoogste dat een atleet in zijn carrière kan bereiken. Maar daar hebben atleten naast talent en heel veel doorzettingsvermogen, ook veel steun en middelen bij nodig. Maak duidelijk dat Olympische sporters bijzondere mensen zijn en dat het NOC*NSF en de Partners in Sport pal achter hen staan om hun droom te realiseren.

Doelgroep

Iedereen in Nederland die van sport houdt.

Concept

De honderd meter sprint in 4 jaar en 9,65 seconden. Voor het grote publiek beginnen de Spelen als de vlam wordt ontstoken. Maar voor atleten zijn ze dan eigenlijk al vier jaar bezig. Vier jaar van trainingen, toernooien en kwalificaties. De reis op weg naar de Olympische Spelen gaan we laten zien. We gaan gezamenlijk met ze aftellen, en daar beginnen we mee op een moment dat de Olympische Spelen voor het publiek nog lang niet op de agenda staat. Kortom: resultaat krijgt pas glans als je ook de reis kent.

Media- en middelenstrategie

TV, print, internet, Olympische evenementen en non-spot.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken