Ook wij hebben weleens last van Adblockers

Ook wij hebben weleens last van Adblockers

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
JCDECAUX
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2015
Paginanummer
417

Doelstelling

Benadruk nog eens dat de buitenreclame bij JCDecaux onontkoombaar is.

Doelgroep

Primair: mediabureaus, reclamebureaus
Secundair: adverteerders

Concept

Ad blocking is een actueel en zeer veel besproken topic in de media- en reclamewereld. Van invloed op uitgevers/exploitanten, mediastrategieën en vooral ook media-uitgaven. Om deel te nemen aan de discussie moet je ook een beetje Adblocker-slachtoffer zijn.

Media- en middelenstrategie

Op actuele en relevante wijze is ingehaakt, of eigenlijk ingebroken, op de discussie op adformatie.nl. een van de leidende marketingcommunicatie platforms.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken