Ooit verandert alles

Ooit verandert alles

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
INCENTRO
Bureau
Maatschap voor Reclame
Jaar
2020
Paginanummer
146

Doelstelling

Deze campagne is bedoeld om te laten zien dat veranderingen - hoe spannend ze ook zijn - vaak de sleutel zijn tot verbetering.

Doelgroep

De campagne richt zich op de beslissers die richting moeten geven aan hun organisatie en potentiële nieuwe medewerkers van Incentro.

Merkomschrijving

Incentro is een IT bedrijf die organisaties helpt om duurzaam te groeien door verandering te omarmen. We staan bekend om onze opvallende manier van reclame maken via de Radio.

Concept

Verandering. De mensheid is er altijd al afhankelijk van geweest. Met de komst van IT nog meer. Onderwerpen die anderen laf uit de weg gaan, zet Incentro op de agenda. Veranderingen maken ruimte voor innovatie en nieuwe inzichten. De boodschap? Alle grote successen zijn ooit begonnen met de wil om te veranderen.

Media- en middelenstrategie

Om de verwachtingen te overtreffen, heeft Incentro het in deze campagne anders gedaan, een uitzonderlijke billboard campagne ondersteund door achterkant pagina's van het FD. Tussen 10 en 23 februari domineerde Incentro de A4 en de deurmat van alle FD lezers. Dit allemaal met slechts 1 boodschap: ooit verandert alles. Een nooit eerder vertoonde campagne.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken