Oog voor de mens achter de cijfers

Rekenmeesters / ACA/JES communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 184 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Rekenmeesters
Titel
Oog voor de mens achter de cijfers.
Bureau
ACA/JES communicatie
Account
Angeli Hagoort, Sylvia Hoogendijk
Copy
Ed Schriel
Art
Jean-Paul Terpstra
Strateeg
Dinand Jansen
Opdrachtgever
Albert Allmers, Saskia van Beers
Illustraties
Jacqueline Schafer, David Gilmour Girls, Lennard Schuurmans
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Rekenmeesters
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van ACA/JES communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Verhogen van de naamsbekendheid; van een middenpositie in 2006 naar een toppositie in 2007. Ontwikkelen van een onderscheidende corporate campagne die de zichtbaarheid van Rekenmeesters vergroot, met doorvertaling naar een arbeidsmarktcampagne om nieuwe financiële professionals aan te trekken.

Doelgroep

Financiële beslissers in de top 1000 bedrijven, alsmede gekwalificeerde medewerkers, HBO/WO, financieel-economisch, 3 à 4 jaar werkervaring.

Strategie/Concept

Uniek aan de werkwijze van Rekenmeesters is de persoonlijke manier waarop ze klanten en (gedetacheerde) medewerkers behandelen. Bij Rekenmeesters ben je iemand en dat is vertaald in het thema ‘Oog voor de mens achter de cijfers’. Drie kunstenaars maakten drie portretten die zijn opgebouwd uit cijfers. De kunstwerken symboliseren de interesse van Rekenmeesters voor hun opdrachtgevers en hun medewerkers.

Media- en middelenstrategie

D.m.v. advertenties in print, online media, radio en de website is de corporate campagne uitgerold. Recruitment PR werd benut om de wervingscampagne extra kracht bij te zetten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen