T-Mobile heeft een compleet nieuw netwerk met dubbele frequenties gebouwd, waarbij alle zenders zijn vervangen. In 2015 is het zover: het netwerk is gereed, met meer masten en meer capaciteit. Het thema van de introductie is 'Ons nieuwe 4G-netwerk geeft Nederland meer'. De campagne wordt in een aantal fases opgebouwd. Allereerst worden klanten geïnformeerd over de uitrol. Het nieuwe 4G-netwerk wordt geopend door Ali & Brownie. Direct daarna zien we wat zij hebben aan het nieuwe netwerk: ze kunnen meer. Meer gamen en streamen bijvoorbeeld. Met twee proposities nodigt T-Mobile de markt uit om 'meer' uit het netwerk te halen. Zo krijgen alle klanten een cadeau: 4 GB extra om het netwerk te ervaren. Onder de noemer 'Test Ons Nu' mogen nieuwe klanten een maand lang T-Mobile proberen, zonder ergens aan vast te zitten. In de social video-serie 'Probeer Het Met Brownie' verrassen we klanten met iets dat zij graag willen proberen. Ten slotte onderwerpt T-Mobile haar netwerk aan de ultieme beproeving. Ali & Brownie roepen Nederland op om video's met nieuwjaarswensen te 'appen' tijdens het drukste moment van het jaar: oudejaarsnacht. Uit honderden inzendingen worden 19 commercials gemaakt die op nieuwjaarsavond worden uitgezonden. Zo geeft het nieuwe 4G-netwerk Nederland meer. Ook tijdens Oud & Nieuw.